Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Dzien dobry, trwa sniadanko, przypominam ze zbiorka 9:45 pod hostelem. Zabierzcie ze soba pieniadze i rzeczy na laznie poniewaz idziemy tam odrazu po zwiedzaniu #pawelskowron #wegry #studenttravel @4160

  2. Sielanko! Dzisiaj chill w hostelu. Jutro sniadanie od 8:30, 9:45 spotykamy sie na dole i zaczynamy zwiedzanie. Pamietajcie o ciszy nocnej ST #pawelskowron #wegry #studenttravel @4159

  3. Dzieeen dobry! Pamietajcie zeby oddac karty od pokojow do recepcji, teraz pakujemy autokar, o 10 jedziemy metrem do miasta i potem stamtad do Budapesztu ST #pawelskowron #wegry #studenttravel @4158

  4. Dzisiaj 21:15 zbiorka na dole, jedziemy na melanz po drodze shoty #sznaps ST #pragatakafajna #pawelskowron #wegry #studenttravel @4154

  5. Sniadanie 7-9:30, pakowanie do autokaru 9:30. O 10 zbiorka na dole na wyjazd metrem do miasta. W hostelu obowiazuje zakaz palenia, kara 200e #mandaty ST #pawelskowron #wegry #studenttravel @4153

  6. Dzisiaj melanz ostateczny! :D Dojechala pierwsza tura Campa wiec bedzie sporo ludzi ;) Bonkers wstep do 23:30 za free na opaski ST, opcja 10lv open bar 23 do 1 #pawelskowron #bulgaria #studenttravel @3733

  7. Kochani jutro wykwaterowanie do 11:30, zbiorka 11:45 w recepcji Royal, nastepnie podejdziemy pod hotel Warszawa ST #pawelskowron #bulgaria #studenttravel @3727

  8. Attention! Wyjazd 19 spotykamy sie 18:55 pod Royalem od strony restauracji, Vladek wspolne wyjscie 18:45 spod hotelu ST #pawelskowron #bulgaria #studenttravel @3726

  9. Osoby ktore zostaja dzien dluzej, w sobote wyjazd bedzie okolo 10 lub 11, potwierdzimy jutro smsem ST #pawelskowron #bulgaria #studenttravel @3708

  10. Kochani na plazy strasznie wieje, jestesmy przy basenie we Vladku. Bylo barmanstwo, byl pool dance, teraz zapraszamy na warsztaty DJ-skie o 14! ST #pawelskowron #bulgaria #studenttravel @3699

  11. Warszawa wykwaterowanie o 12, zostawiacie bagaze na recepcji. Wyjazd w godzinach wieczornych, dokladna godzina zalezy od przyjazdu autokaru, wyslemy sms ST #pawelskowron #bulgaria #studenttravel @3698

  12. Dzisiaj oststni dzien! Melanz ostateczny :D przebierzcie sie :) Wykwaterowanie jutro do 12, zostawiamy bagaze, Vladek w 102, Royal na dole kolo stolowki ST #pawelskowron #bulgaria #studenttravel @3694

  13. Grupa samolotowa wykwaterowanie od 2 do 2:30, potem 2:45 zbiorka przed Royalem ST #pawelskowron #bulgaria #studenttravel @3691

  14. Jutro wycieczka do Nessebaru, zbiorka 8:15 pod McDonalds, prosimy o punktualnosc. Chodza sluchy ze mila Bulgarka z wejsciowkami do Arrogance juz krazy :) ST #pawelskowron #bulgaria #studenttravel @3652

  15. 22:00 wspolny B4 we Vladku, zabierzcie materialy integracyjne :D 23 ruszamy do Bonkersa, jesli zjawimy sie duza grupa 10lv wjazd i open bar 2h. jutro Arrogance #pawelskowron #bulgaria #studenttravel @3631